Nowy członek Związku Pracodawców Prywatnych Mediów

Telewizja Puls to marka telewizyjna z ponad dziesięcioletnią historią, która posiada obecnie dwie ogólnopolskie uniwersalne stacje telewizyjne: TV Puls i PULS 2. Oferuje swoim odbiorcom i partnerom biznesowym dwa komplementarne, atrakcyjne kanały z interesującą ofertą programową i ogromnym potencjałem w dotarciu z komunikatami reklamowymi do najbardziej pożądanych grup odbiorców.

Oba kanały Telewizji Puls dostępne są bezpłatnie dla widzów w całym kraju za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej. Obecność na cyfrowym multipleksie zapewni wkrótce TV Puls i PULS 2 blisko 100% zasięgu. Nadchodzące miesiące będą dla Telewizji Puls kluczowe, bowiem rok 2013 będzie czasem wyjątkowym dla rynku telewizyjnego w Polsce. Z końcem lipca nastąpią ostatnie wyłączenia sygnału analogowego i zamknięty zostanie proces cyfryzacji telewizji, którego największym beneficjentem jest Telewizja Puls. Przyniesie to znaczące zmiany nie tylko w ilości stacji o ogólnopolskim zasięgu, ale także w strukturze rynku. Stacje naziemne będą miały równe szanse w walce o widza - mając taki sam zasięg będą konkurować jedynie ofertą programową. Obserwować będziemy przesuwanie się udziałów od kanałów z wielkiej czwórki do kanałów o mniejszych dotychczas udziałach i zasięgu. Na zmianach tych zyskają oba kanały Telewizji Puls.

TV Puls już dziś jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się stacji ogólnopolskich o zasięgu naziemnym. Co miesiąc dociera do ok. 19,5 mln widzów w grupie 4+. W ciągu ostatnich 6 lat zanotowała ponad 500% wzrost udziałów i obecnie (X'12) jest na 6. miejscu wśród najchętniej oglądanych kanałów. Ma również największy potencjał wzrostu związany z wejściem naziemnej telewizji cyfrowej. W tym kanale dystrybucji TV Puls zajmuje 5. pozycję, osiągając wyniki zbliżone do TVP2. Stacja konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku telewizyjnym dzięki rosnącym inwestycjom w ramówkę, oprawę oraz zewnętrzne kampanie reklamowe. Strategia ta ma na celu utrwalenie w świadomości widzów i partnerów biznesowych wizerunku TV Puls, jako kanału oferującego najlepszą rozrywkę.

PULS 2 to drugi kanał Telewizji Puls z ogólnopolską, uniwersalną koncesją na nadawanie w ramach MUX2 naziemnej telewizji cyfrowej. Stanowi uzupełnienie i rozwinięcie oferty TV Puls. Swoją pozycję na rynku mediów buduje w oparciu o atrakcyjną i konkurencyjną ofertę programów, skierowanych przede wszystkim do kobiet i młodych rodzin. Nasze dotychczasowe doświadczenia w budowaniu ramówki pozwalają w pełni wykorzystać potencjał stacji, oferującej unikalny kontent widzom DVB-T. Widzowie znajdą tu programy lifestylowe, reality, talk-show, bogatą ofertę najlepszych animacji, a także atrakcyjne propozycje filmowe i serialowe.

Telewizja Puls dąży dziś do tego, aby sukcesywnie poprawiać ofertę programową obu kanałów i zdobywać najcenniejszą na rynku reklamodawcy widownię. Współpracuje z najlepszymi dostawcami treści telewizyjnych, wśród których są: Time Warner, Fox, Disney, Discovery czy National Geographic. Inwestycje w przyszłość w najważniejszych obszarach, takich jak program, oprawa, promocja, ludzie, gwarantują Telewizji Puls dalsze dynamiczne wzrosty i otwierają nowe możliwości zdobywania widzów i reklamodawców.

Prezesem Zarządu Telewizji Puls jest Dariusz Dąbski. Zespół, tworzący Telewizję Puls liczy 80 osób.