Uczestnicy konferencji Polish Business Meeting poznali kierunki rozwoju swoich firm

15 maja 2015 był znaczącym dniem dla Polish Business Club. Zgodzi się z tym każdy, kto uczestniczył w konferencji pt. Polish Business Meeting, Kierunki rozwoju dla małych i średnich przedsiębiorstw. 100 osób, przedstawicieli MŚP poznało narzędzia sprawnego działania, również na rynkach międzynarodowych.

Sławomir Stańczuk, Prezes Polish Business Club, przedstawił ideę, misję i cele  klubu, którego hasłem przewodnim jest „Współpraca fundamentem sukcesu", a główną misją: łączyć ludzi poprzez i w biznesie. Profesor Andrzej Blikle, praktyk i teoretyk w jednej osobie, zaprezentował kilka złotych zasad zarządzania firmą XXI wieku. Dla niektórych uczestników okazały się one wręcz rewolucyjne. Wystąpili też goście z Luksemburga, Artur Sosna, Prezes Luxembourg-Poland Business Club oraz z Wielkiej Brytanii - Agata Dmoch, Prezes Midlands Polish Business Club. Starali się oni odpowiedzieć na pytanie czy inne kraje Europy to piekło czy raj do prowadzenia businessu.

Pytanie to było też podstawą dyskusji podczas panelu. Do rozmowy zasiedli Agata Dmoch, Artur Sosna, Sławomir Stańczuk i Anna Kalata, wiceprzewodnicząca Indyjsko-Polskiej Izby Gospodarczej. O Europe Enterprise Network, sieci wspierającej przedsięwzięcia o europejskim zasięgu, opowiedziała Małgorzata Pałysa, ekspert PARP. Zostały także poruszone aspekty docierania do nowych odbiorców pod hasłem "Multigeneracyjny klient = multigeneracyjny pracownik".

Przerwy pomiędzy prelekcjami, oprócz wytchnienia, były świetną okazją nawiązania nowych kontaktów, zapoznania się z ofertą wystawców i partnerów. Z rąk do rąk krążyły wizytówki.  Wsparciem w networkingu służył Witold Antosiewicz, specjalista w budowaniu relacji.

Kolejna część konferencji rozpoczęła się wystąpieniem Wiktora Dmochowskiego, który zapoznał słuchaczy z metodami obniżania opodatkowania i wagą zabezpieczenia własnego majątku przy prowadzaniu biznesu. Dobrą odskocznią od ciężkich tematów podatkowych była prezentacja Joanny Sajko-Stańczyk, coacha i właścicielki SayCoach, która nakreśliła podstawowe różnice płci mózgu kobiet i mężczyzn, a tym samym przyczynę nieporozumień pomiędzy płciami. Na scenie pojawił się też Piotr Seges, przedstawiciel kancelarii brandingowej Good Name. Pytając „Czy Twoja marka jest naprawdę Twoja?" uzmysłowił słuchaczom, że nie zawsze i chyba nie do końca tak jest. Radosław Wyszyński, Dyrektor Zarządzający Instytutu Certyfikacji Podmiotów Społecznie Zaangażowanych, przypomniał wszystkim jak ważny jest klient i co oznacza społeczna odpowiedzialność firm.

Część merytoryczną konferencji zakończyła historię drogi na szczyt Roberta Korzeniowskiego. Udowodnił on, że silna wola i determinacja to podstawy sukcesu tak w sporcie, jak i w biznesie.

Jak na świadomą organizację przystało, Polish Business Club jest zaangażowany w działalność dobroczynną. Miniona konferencja to kamień węgielny współpracy PLBC z Fundacją Pomocy Rodzinie „Człowiek w potrzebie", której Prezesem jest Anna Bocheńska - człowiek wielkiego serca, autorka projektu aktywizującego ludzi niewidomych.

Kończący konferencję bankiet był świetną okazją do dokończenia podjętych rozmów i odpoczynku. Odbył się pokaz mody marki Mia Stilo - Agnieszki Bonisławskiej, oprawę muzyczną zapewniła grupa Dj&Sax Błażej Biurkowski i Lena Zuchniak. Konferencję i bankiet, niezwykle profesjonalnie, w pięknym stylu poprowadziła Adela Warać - konferansjer i prezenterka Telewizyjna.

Producentem konferencji była Grupa Kreatywna bdb+: Iwona E. Gałecka i Izabella Ogorzałek a patronem operacyjnym Hotel Windsor Place& Conference Center.

Spotkanie było wsparte przez patronów i sponsorów m.in. PARP, Marszałka Województwa Mazowieckiego, Konfederację Lewiatan, Klub Integracji Europejskiej, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, Fundację Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, Fundację Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Mazowiecką Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości, Ogólnopolski Klaster Innowacyjnych Przedsiębiorstw, Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza, Enterprise Europe Network, Platformę Produktów i Usług, Kompass Poland, HRP Exellence, Giełdę Eventów, Organic Series, Tax Care, Floro Design, Mary Kay, Jabłka z napisami.pl, Evenea.

Patronami medialnymi przedsięwzięcia byli: KALATA. TV, Magazyn Businessman Today, Magazyn Businesswoman&life, Link to Poland, Trendz.pl, przedsiębiorcy@eu, biznesowy.net, Biznes z klasą, Świat Elit, Biuro-kreacja.info.

Zapraszamy do współpracy i udziału w kolejnych wydarzeniach opisywanych na www.plbclub.pl