Forum Brandingu 2016

Ośrodek dialogu i analiz THINKTANK wraz z Partnerami zaprasza do udziału w corocznym Forum Brandingu, które odbędzie się 2 czerwca.  

      

  

Forum Brandingu 2016

Młoda Polska: nowe spojrzenie na komunikację i odpowiedzialność marek

świat lepszy dzięki markom / młodzi Polacy jako odbiorcy marek / uznane marki z młodą narracją


Miejsce forum wybrane jest nieprzypadkowo - to Stadion klubu „Legia" - jednej z najstarszych (100 lat) i najcenniejszych warszawskich marek! W tym roku zastanowimy się nad tym, jak marki - zarówno uznane, jak i te, które dopiero budują swoją reputację - mogą kształtować odpowiedzialne postawy i wpływać na rzeczywistość lokalnie i globalnie. Porozmawiamy także o tym, co młodzi Polacy myślą o sile marek i jakiej komunikacji oczekują, o świeżym spojrzeniu i podejściu do strategii w marketingu firm oraz o wartościach, na jakich budowane są dziś marki.

Program wydarzenia oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem: http://forumbrandingu.pl/

Partnerami wydarzenia są P&G, Polpharma, Próchnik, Soho, Risk Made In Warsaw, Legia, Creative Sport Investment, a także Best Place Institute, Foundation of Strategic Competence Development, Fundacja Marka dla Polski, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, IAB Polska, Konfederacja Lewiatan, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Superbrands, Związek Firm Public Relations oraz agencje brandingowe Dragon Rouge oraz BNA.

Zapraszamy do rejestracji!