Marketing po godzinach: social media

22 marca 2017 r. odbyło się drugie już spotkanie z cyklu Marketing po godzinach, tym razem dotyczyło social media. W wydarzeniu udział wzięło 20 przedstawicieli firm członkowskich Konfederacji Lewiatan.

Podczas spotkania uczestnicy rozmawiali o nowych trendach w social media, o kryzysach, jakie mogą w nich powstać oraz o tym jak umiejętnie je rozwiązywać.

Gościem specjalnym spotkania była Monika Czaplicka, która branżą social media zajmuje się od 10 lat. Pracuje w swojej agencji Wobuzz, prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy" oraz blog czaplicka.eu. Prelegentka profesjonalnie i dokładnie odpowiadała na zadawane pytania, wspólnie z uczestnikami proponowała praktyczne rozwiązania na stawiane problemy.

Kontakt do eksperta: monika.czaplicka@gmail.com; tel. 502 172 840.


***

„Marketing po godzinach" kierowany jest do dyrektorów marketingu firm członkowskich Konfederacji Lewiatan. Jego celem jest integracja środowiska, rozwój wiedzy praktycznej i wymiana doświadczeń pomiędzy ekspertami. Każde wydarzenie posiada temat przewodni oraz specjalnego gościa, który przekazuje praktyczne informacje ze swojego zakresu specjalizacji.

Ta nowa inicjatywa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami po stronie uczestników. Całość realizowana jest ze składek członkowskich.