Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • A
  • A
  • A

Ogłoszenie wyników XIII fali badania Briefindexu

2007-02-25

27 lutego o godz. 16 w Polskiej Radzie Biznesu odbędzie się spotkanie branży marketingu i sprzedaży oraz środowiska reklamowego i mediów. Podczas konferencji zostaną ogłoszone wyniki XIII fali badania Briefindex (wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej), które realizowane jest przez SMG/KRC. Spotkaniu temu będzie towarzyszył temat dotyczący nowych technik pozwalających na spersonalizowane działania w mediach.
Redakcja Briefu oraz Alphapicture pokażą w praktyczny sposób, jak można użyć technik personalizacji, które służą do skutecznego pozyskiwania klientów.

BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy w koniunkturze na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży oraz oczekiwanych zmian w ciągu najbliższych trzech miesięcy.

AdPress Wydawnictwo Reklamowe powstało we wrześniu 1999 r. Od początku swojej działalności firma jest wydawcą Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży „Brief”. „Brief” jest pierwszym branżowym magazynem marketingu i sprzedaży, skierowanym do osób związanych zawodowo z marketingiem i sprzedażą, mediami, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, firmami badawczymi. Jego czytelnikami są również studenci kierunków ekonomicznych oraz wszyscy ci, którzy chcą dowiedzieć się, jak zastosować narzędzia marketingowe dla osiągnięcia sukcesu w sprzedaży.