Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • A
  • A
  • A

Debata wokół idei promocji i linii znaku nowego logo dla Polski

2014-11-13

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które jest właścicielem znaku oraz ośrodek dialogu i analiz THINKTANK organizują debatę w formule dialogu społecznego wokół idei promocji i linii znaku.

Od połowy lat 90. ubiegłego wieku trwają próby opracowania oficjalnego logotypu Polski oraz spójnej opowieści na temat naszego kraju. Od 14 października Polacy wybierają w głosowaniu jeden spośród trzech zaproponowanych projektów. Dyskusja, jaka toczy się wokół tematu, wskazuje, że potrzebny jest dialog o tym, jak ideę ujednolicenia promocji wcielać w życie, a w szczególności - jakie korzyści z jednolitej promocji mogą odnieść interesariusze.

Sesja dialogu odbędzie się 13 listopada br. w Adgar Plaza, ul. Postępu 17A w Warszawie, w godz. 17.30-19.30. Zapraszamy na nią instytucje i organizacje: przedstawicieli administracji publicznej, organizacji biznesowych i społecznych, a także firmy, którym leży na sercu silna marka Polska, i które dostarczają markowych produktów i usług.

Dialog poprowadzi Paweł Rabiej, partner zarządzający ośrodka dialogu i analiz THINKTANK.

RSVP klikając tutaj lub dzwoniąc pod numer: 22 628 20 04.

Serdecznie zapraszamy!