Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • A
  • A
  • A

Akademia Lewiatana: Odpowiedzialne zarządzanie wpływem, informacją i reputacją

2016-09-13

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/top2.jpg

Firma Deloitte wspólnie z Konfederacją Lewiatan
zapraszają na szkolenie w ramach cyklu Akademii Lewiatana

Odpowiedzialne zarządzanie wpływem, informacją i reputacją w obliczu wyzwań społecznych i gospodarczych.

13 września 2016 r.
Warszawa, ul. Zbyszka Cybulskiego 3
 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/linia.gif

Partnerzy:
http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/13-09/logo.jpg

Szanowni Państwo,

Każde przedsiębiorstwo, bez względu na to, czy prowadzi działalność na skalę międzynarodową, krajową czy tylko regionalną - daje pracę, tworzy wartość dodaną, korzysta z zasobów naturalnych i infrastruktury – czyli wywiera wpływ na swoje otoczenie. Jednocześnie samo przedsiębiorstwo jest przedmiotem wpływu znaczących zjawisk społecznych i gospodarczych, zmian politycznych czy zjawisk naturalnych.

Wszystko to sprawia, że od firm oczekuje się coraz większej przejrzystości i prezentowania nie tylko danych finansowych, lecz także innych informacji istotnych dla prowadzonej działalności. Przejawem tego trendu jest m.in. wchodzący w życie od 2017 r. unijny wymóg raportowania danych niefinansowych dla firm będących jednostkami zaufania publicznego.

Priorytetowe znaczenie ma także budowanie wizerunku wśród różnorodnych grup docelowych ze szczególnym uwzględnieniem obecnych i potencjalnych pracowników. Globalne oraz lokalne zmiany na rynku wymagają od pracodawców zdecydowanie większej aktywności w obszarach pozyskiwania i utrzymywania talentów czy ograniczania rotacji.

Zarządzanie firmą w zmiennym środowisku w taki sposób, by minimalizując negatywny wpływ, maksymalizować wszystko, co buduje pozytywną wartość i wizerunek, jest dużym wyzwaniem.

W ramach Akademii Lewiatana chcemy przedstawić Państwu kilka sposobów i narzędzi, które mogą pomóc w zarządzaniu wpływem firmy i budowaniu jej reputacji.

Nasze spotkanie podzielone będzie na 3 części:

  • „Myśl globalnie, działaj lokalnie” – wyzwania i ich wpływ na biznes oraz społeczeństwo
  • Zarządzanie i ujawnianie informacji oraz mierzenie wpływu
  • Strategiczna komunikacja w procesach zmiany, komunikacja kryzysowa oraz budowanie wizerunku pracodawcy

Akademia Lewiatana jest szkoleniem bezpłatnym, kierowanym do wszystkich firm zrzeszonych w Konfederacji Lewiatan, które na bieżąco opłacają składkę członkowską.

Liczba miejsc ograniczona.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
 
http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/rejestracja.jpg

Serdecznie zapraszamy!

 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/program.gif

9.30 - 10.00
Rejestracja uczestników, kawa powitalna

10.00 - 10.15
Wstęp

10.15 - 11.15
„Myśl globalnie, działaj lokalnie”
– wyzwania i ich wpływ na biznes oraz społeczeństwo

Prowadzący: Rafał Rudzki

  • Megatrendy, luki i szanse rozwoju społecznego i gospodarczego
  • Długoterminowy i zrównoważony rozwój – jako kontekst tworzenia wartości przedsiębiorstwa
  • Wyzwania i liderzy branżowi
  • Przegląd trendów zarządzania zrównoważonym rozwojem i korzyści dla biznesu

11.15 - 11.30
Przerwa kawowa

11.30 - 12.30
Raportowanie wpływu - podejście i praktyka
Prowadząca: Julia Patorska

  • Mierzenie i raportowanie wpływu – w jakim celu i dlaczego warto?
  • Narzędzia i metody wykorzystywane w badaniach wpływu
  • Przedstawienie projektów zrealizowanych w oparciu o omawiane narzędzia

12.30 - 13.00
Raportowanie danych niefinansowych – wymóg czy potrzeba?
Prowadząca: Maria Ibisz

  • Polityka UE w obszarze raportowania
  • Korzyści vs. obciążenia – bilans w praktyce

13.00 - 13.45
Lunch

13.45 - 14.15
Wizerunek pracodawcy jako kluczowe aktywo firmy
Prowadząca: Anna Puczyńska

  • Dlaczego warto inwestować w budowanie marki pracodawcy?
  • Jak odkryć potencjał komunikacyjny?
  • Jakie narzędzia stosować, by zaangażować pracowników i przyciągnąć talenty?

14.15 - 14.45
Jak komunikować kluczowe procesy zmiany w organizacjach?
Prowadzący: Mariusz Wawer

  • Jak efektywnie włączyć komunikację do procesów zarządzania zmianą?
  • Informacja, dialog i angażowanie - czyli jak budować zrozumienie i akceptację interesariuszy dla kluczowych zmian w organizacjach?

14.45 - 15.15
Firma w obliczu kryzysu reputacyjnego
Prowadzący: Michał Olbrychowski

  • Jak wyprzedzić kryzys? -  przygotowanie organizacji na sytuacja kryzysowe
  • Złota godzina w kryzysie
  • Życie po kryzysie – jak poprawić reputację

15.15
Zakończenie

 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/prowadzacy.gif

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/13-09/olbrychowski.jpg
 

 

Michał Olbrychowski
Dyrektor, Communications Consulting Central Europe Deloitte
Ponad 15 lat doświadczenia w doradztwie komunikacyjnym, public relations i w mediach. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Wspiera klientów w zarządzaniu reputacją i budowaniu relacji z kluczowymi interesariuszami. Do niedawna pełnił funkcje Dyrektora Zarządzającego w jednej z największych agencji sieciowych w Polsce. W przeszłości był analitykiem finansowym i redaktorem serwisów ekonomicznych. Wykładowca i trener. Juror w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez ZFPR. .
 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/13-09/wawer.jpg
 

 

Mariusz Wawer
Starszy Menedżer, Communications Consulting Central Europe Deloitte
Ponad 15 lat doświadczenia w strategicznym doradztwie komunikacyjnym, public affairs i mediach. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, dialogu społecznym i komunikowaniu procesów zmiany w organizacjach. Pracował w największych sieciowych agencjach PR w Polsce, gdzie tworzył strategie komunikacyjne przy M&A, restrukturyzacjach i konsolidacjach. Doradzał czołowym firmom z sektora energetycznego, kolejowego i przemysłowego. Był dziennikarzem gospodarczym. Wykładowca akademicki i trener.
 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/13-09/rudzki.jpg

 

Rafał Rudzki
Starszy Menedżer, Susatinability Consulting Central Europe Deloitte
Ukończył kierunek Finanse i Rachunkowość (specjalność: inwestycje kapitałowe i strategie finansowe przedsiębiorstw) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Zdobywał doświadczenie zawodowe w trakcie pracy nad wieloma projektami w działach audytu i doradztwa finansowego (transakcje fuzji i przejęć). W Deloitte specjalizuje się w finansowym due diligence oraz w niezależnych przeglądach biznesu (IBR) spółek z różnych branż. Obecnie jest w trakcie zdobywania kwalifikacji zawodowych CFA oraz ACCA.
 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/13-09/patorska.jpg

 

Julia Patorska
Starszy Menedżer, Susatinability Consulting Central Europe Deloitte
Ekspert w obszarze analiz ekonomicznych i społecznych. Ma szeroką wiedzę nt. funkcjonowania sektora publicznego, finansowania inwestycji publicznych oraz zjawisk zachodzących w gospodarce. Doradza w zakresie prognozowania wpływu planowanych regulacji i zmian realizowanych polityk na gospodarkę i społeczeństwo, prowadzi badania nad rozwojem branż i rynków. Członek Rady Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP) i ekspert Centrum Badań i Analiz Pracodawców RP. Posiada wykształcenie ekonomiczne.
 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/13-09/ibisz.jpg

 

Maria Ibisz
Menedżer, Susatinability Consulting Central Europe Deloitte
Maria jest ekspertem w zakresie raportowania zintegrowanego i społecznego. Zajmuje się też wdrażaniem zrównoważonego rozwoju do działalności i strategii biznesowych przedsiębiorstw, komunikacji pozycjonowania organizacji oraz realizacją projektów edukacyjnych. Uczestnik konsultacji dotyczących implementacji dyrektywy ds. raportowania niefinansowego prowadzonych przez Ministerstwa Gospodarki i Finansów. Z ramienia Deloitte uczestnik konsultacji GRI w zakresie nowego standardu GRI GSSB.
 

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Jakub Michałowski (sprawy merytoryczne)
Deloitte
e-mail: jmichalowski@deloittece.com

Grażyna Mazurek (sprawy organizacyjne)
Konfederacja Lewiatan
e-mail: gmazurek@konfederacjalewiatan.pl

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/bot2.jpg

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/linia.jpg

Lewiatan

 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/pusty.png

 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/pusty.png

 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/pusty.png

 

Konfederacja Lewiatan

 

http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/fb.png http://www.marfolio.pl/_lewiatan/mailing/akademia/10/tweeter.png

ul. Zbyszka Cybulskiego 3
00-727 Warszawa

Tel. +48 22 55 99 900
Fax +48 22 55 99 910

www.konfederacjalewiatan.pl
lewiatan@konfederacjalewiatan.pl