Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • Strona główna
  • Kalendarium
  • 2017
  • Akademia Lewiatana: Dane osobowe, mailing i spam w działalności reklamowej i marketingowej. Duże zmiany w przepisach
  • A
  • A
  • A

Akademia Lewiatana: Dane osobowe, mailing i spam w działalności reklamowej i marketingowej. Duże zmiany w przepisach

2017-03-03

Partner:

Dane osobowe, mailing i spam w działalności
reklamowej i marketingowej.
Duże zmiany w przepisach

3 marca 2017 r.
Warszawa, ul. Zbyszka Cybulskiego 3

 

 

Szanowni Państwo,

Nowe rozporządzenie unijne o ochronie danych osobowych (RODO) będzie miało istotny wpływ na działalność reklamową i marketingową. W czasie spotkania omówimy podstawowe zasady w zakresie ochrony danych osobowych (z uwzględnieniem działań marketingowych), a także zmiany jakie przyniesie nowa regulacja unijna i jej wpływ na polskie prawodawstwo. Dodatkowo przedstawimy zasady prowadzenia działalności polegającej na przesyłaniu informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz sankcje związane z naruszeniem tych zasad.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


 

 

 

9:30 – 10:00
Rejestracja, kawa powitalna

10:30 -12:00

  • Pojęcie danych osobowych
  • Najnowsze zmiany przepisów o ochronie danych, w tym:
    - nowe zasady w zakresie pozyskiwania zgody na przetwarzanie (w tym od osób małoletnich),
    - nowa kategoria danych spseudonimizowanych i ich znaczenie w dziedzinie marketingu  internetowego,
    - „profilowanie” osób jako przetwarzanie danych osób profilowanych,
    - nowe zasady transferów danych do państw trzecich,
    - skutki naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych (kary pieniężne).
  • Pojęcie SPAM-u, jako  niezamówiona informacja handlowa przesyłanaza  pomocą środków komunikacji elektronicznej (osoby fizyczne i osoby prawne)
  • Mailing to jeszcze nie spam
  • Zbieranie adresów email – landing page

12:00 - 12:15
Przerwa kawowa

12:15 - 14:00

  • Zgoda na przesłanie informacji handlowej.
  • Przesyłanie niezamówionej informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na gruncie przepisów o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
  • Używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego
  • Ochrona danych osobowych w obszarze marketing
14:00
Poczęstunek
 


 

 

Maciej Dudek, radca prawny w firmie prawniczej LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Główny obszar jego specjalizacji stanowi szeroko rozumiane prawo własności intelektualnej, mediów i nowych technologii (IP/TMT). Ma również  doświadczenie z zakresu ochrony danych osobowych, a także prawa nowych technologii, w tym prawa IT oraz prawa telekomunikacyjnego zdobyte m.in. w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej.

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Anna Deres
Konfederacja Lewiatan
e-mail: aderes@konfederacjalewiatan.pl
i