Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • Strona główna
  • Kalendarium
  • 2021
  • e-Akademia Lewiatana: Tarcze antycovidowe (pomocowe) – obowiązki i ryzyka – co może zaskoczyć po otrzymaniu dotacji?
  • A
  • A
  • A

e-Akademia Lewiatana: Tarcze antycovidowe (pomocowe) – obowiązki i ryzyka – co może zaskoczyć po otrzymaniu dotacji?

Termin 3 września 2021, godz.: 10:00-12:00
Rejestracja http://ikongr.es/c/DxEHqevh

Zapraszamy na praktyczne warsztaty dedykowane osobom zarządzającym w firmie, dotyczące zakresu i sposobu kontroli środków uzyskanych przez firmy z tarcz pomocowych. Podczas spotkania omówione zostaną przypadki przedsiębiorców, którzy już zostali wezwani do zwrotu przyznanej subwencji, omówione zostaną obszary ryzyk oraz sposoby na ich ograniczenie oraz zakres i formy kontroli przedsiębiorców w tym zakresie.   

 

Uczestnicy webinaru zyskają praktyczną wiedzę o: 

  • zakresie i sposobach kontroli otrzymanego dofinansowania z wszystkich tarcz pomocowych,
  • potencjalnych ryzykach,
  • kwestionowanych obszarach,
  • błędach w dokumentacji,
  • sytuacji przedsiębiorców, którzy otrzymali wezwania do zwrotu wypłaconych subwencji

oraz najważniejsze informacje o tym jak się przygotować i co zrobić by nie być narażonym na taką sytuację.

 

PROGRAM

Zakres tematyczny webinarium: 

  • Z czym już przyszło się mierzyć przedsiębiorcom (case studies);
  • Co zrobić jak dostałeś subwencję i zostałeś wezwany do zwrotu;
  • Co zrobić jak dostałeś subwencję mniejszą niż wnioskowana;
  • Co zrobić jak otrzymałeś odmowę przyznania subwencji;
  • Jakie elementy i dokumentację zweryfikować we własnej firmie, aby nie zderzyć się z negatywną oceną organu kontrolnego, jak się zabezpieczyć;
  • Formy i zakres kontroli;
  • Jak przygotować firmę i pracowników do kontroli;
  • Spór z PFR - perspektywy przedsiębiorcy.
 
FILIPIAK BABICZ LEGAL sp.k. to kancelaria prawna specjalizująca się w prawie cywilnym, w prawie spółek, w prawie restrukturyzacyjnym i upadłościowym oraz w prawie karnym. Kancelarię tworzy  zespół specjalistów posiadających szeroki wachlarz kompetencji, silnie angażujących się zarówno w bieżącą obsługę Klientów, jak i w prowadzenie trudnych i skomplikowanych spraw. Blisko 70 prawników gwarantuje kompleksową obsługę prawną i zapewnia indywidualne podejście do każdego Klienta. Lider w obszarze restrukturyzacji przedsiębiorstw.
 
 

 


Szczegóły organizacyjne:
• Potwierdzeniem udanej rejestracji jest otrzymanie maila potwierdzającego rejestrację; w wypadku braku takiego maila, prosimy o kontakt w sprawie potwierdzenia Państwa rejestracji.
• Dzień przed wydarzeniem lub rano w dniu wydarzenia, otrzymają Państwo unikalny link do zalogowania się na stronie webinarium.
• Aby uniknąć braku maili dotyczących wydarzenia, prosimy o zwrócenie uwagi na literówki w adresie e-mail wpisywanym w formularzu rejestracyjnym, sprawdzanie folderu SPAM, zostawienie bezpośredniego kontaktu telefonicznego w formularzu rejestracyjnym, sprawdzenie polityki działów IT w kwestii filtrów SPAM serwerów pocztowych i zaufanych nadawców poczty przychodzącej.
• Webinarium odbywa się on-line za pomocą platformy ClickMeeting.
• Wszystkie informacje o technicznych aspektach webinarium znajdą Państwo na stronie rejestracji.
• W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań przez uczestników.
• Uczestnicy otrzymają wszystkie materiały merytoryczne po webinarium.

 

PROWADZĄCY

Marzena Rosler - Borakiewicz
Zajmuje się audytem procesów HR, identyfikacją ryzyk związanych z brakiem ich przestrzegania, w celu zapewnienia zgodności prowadzonej przez przedsiębiorstwo działalności z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, tak by ograniczyć odpowiedzialności osób zarządzających.
W każdym przedsiębiorstwie potrafi trafnie zdiagnozować sytuacje z zakresu relacji pracowniczych, zaproponować konkretne rozwiązania i pomóc w ich wdrożeniu. Wszystko to z myślą o zapewnieniu prawidłowych i komfortowych warunków pracy. Kompleksowo zajmuje się wdrożeniem niezbędnych procedur oraz dokumentacji w ramach systemu zgłaszania nieprawidłowości, raportowania niepożądanych zachowań, występujących w organizacji (whistleblowing) oraz pełną obsługą wszystkich zgłoszonych nieprawidłowości.

Jakub Jankowiak

Swoją uwagę koncentruje na zagadnieniach związanych z prawem handlowym i prawem zobowiązań. Poza tym, specjalizuje się w zakresie subwencji przyznawanych w ramach tarcz antykryzysowych. Doskonale zna przepisy pozwalające na udzielenie odpowiedzi na niezliczone pytania dotyczące: przyznania dofinansowania, kontroli, rozliczenia oraz umorzenia wsparcia przyznanego przedsiębiorcom.

Kontakt:
Grażyna Mazurek
Konfederacja Lewiatan
e-mail:gmazurek@konfederacjalewiatan.pl
tel. +48 22 55 99 940