Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • Strona główna
  • Kalendarium
  • 2021
  • e-Akademia Lewiatana: Jak efektywnie wdrożyć system zgłaszania nieprawidłowości w firmie aby wspierał Zarząd i Radę Nadzorczą-nowe obowiązki przedsiębiorców
  • A
  • A
  • A

e-Akademia Lewiatana: Jak efektywnie wdrożyć system zgłaszania nieprawidłowości w firmie aby wspierał Zarząd i Radę Nadzorczą-nowe obowiązki przedsiębiorców

Termin 24 września 2021 r., godz.: 10:00-12:00
Rejestracja

http://ikongr.es/c/zhfbexxk

Filipiak Babicz - e-Akademia Lewiatana

 

Zapraszamy na praktyczne warsztaty dedykowane osobom zarządzającym w firmie, dotyczące nowego obowiązku wdrożenia kompleksowego systemu zgłaszania nieprawidłowości i ochrony osób zgłaszających (sygnalistów).


Podczas spotkania uczestnicy otrzymają praktyczną wiedzę:
• jak wdrożyć bezpieczny i anonimowy system,
• jakie procedury, regulaminy i scenariusze działania są konieczne,
• jak powinna wyglądać analiza zgłoszenia,
• kto powinien oceniać, kto i jakie działania powinien podjąć,
• jak komunikować się z sygnalistą i jaki jest zakres jego ochrony,
• jak system może wspierać Zarząd i Radę Nadzorczą,
• zakres odpowiedzialności, w tym karnej, właścicieli i osób zarządzających.

PROGRAM

Zakres tematyczny webinarium:

• Kto i kiedy musi wprowadzić wewnętrzny system zgłaszania nieprawidłowości,
• Konsekwencje braku wewnętrznego systemu zgłaszania nieprawidłowości,
• Odpowiedzialność przedsiębiorcy za brak efektywnego systemu do zgłaszania nieprawidłowości,
• Jakie czynniki wpływają na skuteczność wewnętrznych kanałów do zgłaszania nadużyć, nieprawidłowości,
• Zasady przeprowadzania postępowania wyjaśniającego,
• Podejmowanie działań następczych, zapewnienie ochrony sygnalistom,
• Budowanie kultury w oparciu o funkcjonujące kodeksy etyczne,
• System jako element zapewniający prawidłowe działanie organizacji,
• Jak powinien wyglądać przebieg postępowania wyjaśniającego
• Zdiagnozowanie jakie działania są konieczne do podjęcia w firmie

 

FILIPIAK BABICZ LEGAL sp.k. to kancelaria prawna specjalizująca się w prawie cywilnym, w prawie spółek, w prawie restrukturyzacyjnym i upadłościowym oraz w prawie karnym. Kancelarię tworzy zespół specjalistów posiadających szeroki wachlarz kompetencji, silnie angażujących się zarówno w bieżącą obsługę Klientów, jak i w prowadzenie trudnych i skomplikowanych spraw. Blisko 70 prawników gwarantuje kompleksową obsługę prawną i zapewnia indywidualne podejście do każdego Klienta. Lider w obszarze restrukturyzacji przedsiębiorstw.



Szczegóły organizacyjne:
• Potwierdzeniem udanej rejestracji jest otrzymanie maila potwierdzającego rejestrację; w wypadku braku takiego maila, prosimy o kontakt w sprawie potwierdzenia Państwa rejestracji.
• Dzień przed wydarzeniem lub rano w dniu wydarzenia, otrzymają Państwo unikalny link do zalogowania się na stronie webinarium.
• Aby uniknąć braku maili dotyczących wydarzenia, prosimy o zwrócenie uwagi na literówki w adresie e-mail wpisywanym w formularzu rejestracyjnym, sprawdzanie folderu SPAM, zostawienie bezpośredniego kontaktu telefonicznego w formularzu rejestracyjnym, sprawdzenie polityki działów IT w kwestii filtrów SPAM serwerów pocztowych i zaufanych nadawców poczty przychodzącej.
• Webinarium odbywa się on-line za pomocą platformy ClickMeeting.
• Wszystkie informacje o technicznych aspektach webinarium znajdą Państwo na stronie rejestracji.
• W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań przez uczestników.
• Uczestnicy otrzymają wszystkie materiały merytoryczne po webinarium.


PROWADZĄCY


Marzena Rosler - Borakiewicz
Zajmuje się audytem procesów HR, identyfikacją ryzyk związanych z brakiem ich przestrzegania, w celu zapewnienia zgodności prowadzonej przez przedsiębiorstwo działalności z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, tak by ograniczyć odpowiedzialności osób zarządzających.
W każdym przedsiębiorstwie potrafi trafnie zdiagnozować sytuacje z zakresu relacji pracowniczych, zaproponować konkretne rozwiązania i pomóc w ich wdrożeniu. Wszystko to z myślą o zapewnieniu prawidłowych i komfortowych warunków pracy. Kompleksowo zajmuje się wdrożeniem niezbędnych procedur oraz dokumentacji w ramach systemu zgłaszania nieprawidłowości, raportowania niepożądanych zachowań, występujących w organizacji (whistleblowing) oraz pełną obsługą wszystkich zgłoszonych nieprawidłowości.


Osoba kontaktowa:
Grażyna Mazurek
Konfederacja Lewiatan
e-mail:gmazurek@konfederacjalewiatan.pl
tel. +48 22 55 99 940

Tagi